RSS

Riscul slujirii lui Hristos

09 Iun

Dacă o faptă făcută pentru Hristos te-ar face să fii batjocorit şi ar ameninţa să-ţi ia utilitatea, fă-o oricum. Eu consider că propria mea persoană, popularitatea şi utilitatea sunt ca praful cel mai neînsemnat în comparaţie cu fidelitatea faţă de Domnul Isus. Logica diavolului este cea care spune: «Vezi, nu pot să mă ridic şi să afirm adevărul, pentru că am o sferă de utilitate pe care o deţin făcând compromisuri temporare cu ceea ce mă tem că ar putea fi minciună». O, domnilor, ce vom face cu consecinţele? Lăsaţi cerurile să se prăbuşească, dar lăsaţi-l pe omul cel bun să se supună Stăpânului său şi să fie loial adevărului Său. O, omule al lui Dumnezeu, fii drept şi nu te teme! Consecinţele sunt în mâna lui Dumnezeu şi nu în mâna ta!

Charles Spurgeon

 
Comentariile sunt închise pentru Riscul slujirii lui Hristos

Scris de pe Iunie 9, 2012 în citate

 

Etichete: ,

Comentariile nu sunt permise.

 
