RSS

Chemarea la mântuire

18 Feb

Charles H. Spurgeon îi invita pe oameni să vină la Cristos, nu la un altar:

„Înainte de a pleca din acest loc, rosteşte o rugăciune sinceră înaintea lui Dumnezeu spunând: „Dumnezeule, ai milă de mine, păcătosul! Doamne, am nevoie de mântuire. Mântuieşte-mă! Chem Numele Tău… Doamne, sunt vinovat, merit mânia Ta. Doamne, nu mă pot mântui singur. Doamne, vreau să am o inimă nouă şi un duh regenerat, dar ce pot să fac? Doamne, nu pot să fac nimic, vino şi lucrează în mine după buna Ta plăcere!”

Tu Singur ai puterea, ştiu,

Să mântuieşti un păcătos ca mine;

La cine, încotro s-apuc

De-ar fi să mă depart de Tine?

Dar acum, din adâncul inimii chem Numele Tău. Tremurând şi totuşi crezând, mă încredinţez în întregime Ţie, Doamne. Mă încred în sângele şi dreptatea scumpului Tău Fiu… Doamne, mântuieşte-mă în această seară, de dragul lui Isus!” Mergi acasă încrezându-te din toată inima în Isus… Mergi acum la Dumnezeul tău, chiar acolo unde te afli. Aruncă-te în braţele lui Cristos acum, înainte de a face cea mai mică mişcare!”

De AICI.

 
Comentariile sunt închise pentru Chemarea la mântuire

Scris de pe Februarie 18, 2011 în Articole

 

Etichete: , ,

Comentariile nu sunt permise.

 
