RSS

De 11 ani cu Yahoo! Mail

11 Feb

Eram în primul an de facultate, pe la sfârşitul sesiunii de iarnă. Mă oboseam inutil cu învăţatul, aşa că un coleg mai priceput în ale tehnologiei m-a întrebat dacă vreau să-l însoţesc la un net-cafe! M-am lăsat destul de greu convins, pentru că nu prea înţelegeam utilitatea internetului. Mi se părea o imensă risipă de vreme.

În fine, după un examen, am intrat în cea mai apropiată sală de internet, într-un demisol, undeva pe strada G-ral Berthelot, aproape de Casa Radio. Colegul şi-a verificat atent fiecare mesaj din Inboxul contului său de Yahoo! Mail, apoi s-a oferit să-mi deschidă şi mie unul.

„La ce-o mai folosi şi ăsta?” (Aceeaşi reticenţă la noutate!!!)

„Comunici mai uşor şi mai ieftin cu rudele, cu prietenii de departe!”

„Bine”, am zis, „dacă-i gratis, nu strică!”, deşi în sinea mea știam că nu o să mai dau câteva luni pe la vreun internet cafe!

Am ales ID-ul şi parola, le-am notat pe o hârtie să nu le uit. M-am întors apoi la examene, cursuri şi seninarii! Până în primăvară însă am şi uitat de internet, e-mail şi Yahoo!

În primii doi ani, cam până pe la sfârşitul lui 2001, internetul era, pentru mine, sinonim cu http://www.yahoo.com! Nici nu ştiam alte site-uri, nici nu mă interesau. Primeam puţine mailuri cu adevărat importante şi trimiteam şi mai puţine, dar aveam cont pe Yahoo! şi asta îmi dădea un aer de om ocupat când le spuneam colegilor: „Merg să-mi verific adresa de e-mail!”

Au fost şi perioade mai triste când întâlnirile mele cu Yahoo! s-au rărit, ajungând să am contul suspendat! L-am redeschis şi am hotărât să mai şterg niciun mail cât de cât semnificativ, primit sau trimis.

Astăzi am în Imbox aproape 15.000 de mesaje, iar în Sent, peste 1.600, cele mai vechi fiind din 2004.

Mi-am făcut în ultimii ani conturi și pe Gmail sau MSN, dar nu voi renunţa prea curând la Yahoo! Mail pentru un singur motiv: prietenii rămân prieteni chiar şi după 11 ani de la prima întâlnire!

 
6 comentarii

Scris de pe Februarie 11, 2011 în Articole

 

Etichete: , , ,

6 responses to “De 11 ani cu Yahoo! Mail

  1. ivanus andrei

    Februarie 11, 2011 at 11:09

    super tare, asa am facut eu de cand mi-am deschis google mail!

     
    • emsal

      Februarie 11, 2011 at 12:23

      🙂

       
  2. Luciana

    Februarie 11, 2011 at 12:20

    Nu esti singurul care are mii de mail-uri necitite.🙂
    Si da, nici eu nu renunt la Yahoo.🙂

     
    • emsal

      Februarie 11, 2011 at 12:24

      Cele aproape 15.000 sunt citite… Am mai șters câteva mii!

       
  3. ivanus andrei

    Februarie 11, 2011 at 13:35

    :)):)) catalin ursache incearca pe yahoo sa doboare un record, are vreo cel putin 10.000 …🙂

     
 
