RSS

„… să ne numărăm bine zilele”

20 Dec

Am învățat să ne numărăm bine anii. Și, indiferent de vârstă, ni se par puțini.

Dacă am încerca un calcul mai detaliat, în luni, zile, ore sau minute, am vedea că viața nu este chiar așa de scurtă.

Am înțelege că, de fapt, ne irosim vremea cu îndeletniciri fără folos.

Am pricepe că fiecare secundă este importantă și că nici o zi nu este aidoma alteia.

Am fi de acord că timpul pierdut nu se poate recupera și că un minut poate conta mai mult decât un an întreg.

Am disprețui lenea și comoditatea, fără a renunța la odihna binemeritată.

Am valorifica fiecare oră liberă investind-o în ceva care rămâne.

Și toate acestea ne vor face puțin mai înțelepți!

„Învaţă-ne să ne numărăm bine zilele, ca să căpătăm o inimă înţeleaptă!” (Moise, Psalmul 90:12)

 

 

 

 
Comentariile sunt închise pentru „… să ne numărăm bine zilele”

Scris de pe Decembrie 20, 2010 în Evenimente

 

Etichete: , , ,

Comentariile nu sunt permise.

 
