RSS

Recomandare ITP Bucureşti

18 Dec

Deşi are 16 ani, nu a depăşit 40.000 km parcurşi. Majoritatea componentelor sunt originale. Doar filtrele şi pneurile le-am schimbat. Este, bineînţeles, o HONDA CIVIC. „Maşini din astea nu se mai fac”, mi-a confirmat şi astăzi nea Pop la ITP.

Căutam zilele trecute un staţie ITP rezonabilă. Am fugit de Cristaxi, Cobălcescu sau de altele din zona Prelungirea Ghencea. Lipsă de respect: „Nu facem ITP pentru Honda” (numai ei ştiu de ce). Am găsit AICI recomandarea să merg la service Rombeton şi nu îmi pare rău  că am ales această firmă. Nea Pop este un profesionist desăvârşit şi un personaj cu mult bun-simţ! Toată inspecţia s-a desfăşurat impecabil şi foarte repede. Şi peste doi ani voi merge tot aici:

Program: L – V  08-19, sambata 08-14, duminica inchis

Tel/Fax :  021.725.20.16

E-mail: service@rombeton.ro; rombeton@yahoo.com

Adresa: Str. Serg. C-tin Moise nr. 5C, sector 6, BUCURESTI

Inspectori

– Pop Ioan -> 0722.571.166
– State Luca -> 0722.964.954

Acte necesare

-carte de identitate autoturism in original.
-daca masina este in leasing copie carte identitate cu stampila in original.
-talon inmatriculare.
-R.C.A.
-buletin identitate.
-pentru taxi este necesara si agreerea valabila.

 
Comentariile sunt închise pentru Recomandare ITP Bucureşti

Scris de pe Decembrie 18, 2010 în Articole

 

Etichete: , , ,

Comentariile nu sunt permise.

 
