RSS

Dinamo ’84, pe tocul unei ferestre

22 Feb

De curând ne-am mutat într-o locuință nouă. Asta explică, în parte, și absența de pe blog. Printre amintirile (cele mai multe neplăcute) lăsate de muncitori în urma lor, am găsit și această inscripție cu creionul pe tocul ferestrei de la sufragerie. Este 11-le de bază al echipei Dinamo din 1984! Pesemne că tâmplarul care a instalat geamurile era un „câine” înfocat și, probabil, avea peste 35 de ani! Un nostalgic incurabil, care privește cu multă tristețe la „prezentul decadent” al clubului din Ștefan cel Mare! Sic transit gloria mundi!

Dar ce credeți despre cei care își „personalizează” Biblia cu numele echipei sau al jucătorilor preferați? Am un exemplar de buzunar al Noului Testament, lăsat de cineva într-o biserică evanghelică, care, pe ultima filă, are înșirată echipa de a aur a Stelei, care a cucerit Cupa Campionilor în 1986!

Oare Hristos nu este cel mai mare campion al tuturor timpurilor (Să ne uităm ţintă la Căpetenia şi Desăvârşirea credinţei noastre, adică la Isus, care, pentru bucuria care-I era pusă înainte, a suferit crucea, a dispreţuit ruşinea, şi şade la dreapta scaunului de domnie al lui Dumnezeu), de mai trebuie să adăugăm și alte nume la sfârșitul Scripturii? Sau, poate, sportul pe care apostolul Pavel l-a practicat (M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credinţa.) nu mai este destul de atractiv?

Până unde poate merge admirația pentru niște oameni, fie ei și sportivi de elită?

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 22, 2010 în Articole

 

Etichete: , , , , , ,

2 responses to “Dinamo ’84, pe tocul unei ferestre

  1. Adi Valean

    Februarie 23, 2010 at 13:49

    Stiri Crestine.ro susține misionarii și organizațiile de misiune în mod special cele din Romania. Am ales săptămânal să prezentăm câte un misionar român, să îi sprijinim în rugăciune și să îi întrebam de nevoile lor financiare sau de altă natura, și cât avem posibilitatea să îi susținem. Vreau să vă provoc și pe voi cititorii site-ului să vă alăturați echipei Stiri Crestine.ro și să luptăm în linia a două spijinind misionarii noștri.

    Rog pe cei care dețin bloguri și site-uri să ne susțină afisând banner-ul care l-am pregatit pentru acest proiect, și dacă se poate să posteze informațiile care le postam noi despre misionari.

    Codul pentru bannere il gasiti aici

    ! Bannerul se va schimba în fiecare săptămână în mod automat.

    Daca veti posta un bannerul site-ul/blog-ul dvs. va aparea pe prima pagina a site-ul nostru http://www.stiricrestine.ro la rubrica: Ne sustin! Lasati-ne un mesaj daca ati afisat bannerul.

     
    • emsal

      Februarie 23, 2010 at 13:57

      Am adăugat bannerul!

       
 
