RSS

Coca-Cola, secretul supravieţuirii?

24 Ian

Cine a spus că celebra băutură nu este sănătoasă sau că nu poţi trăi consumând doar Coca-Cola? Iată că datele empirice demonstrează tocmai contrariul. Wismond Exantus, ultimul haitian care a ieşit viu de sub ruinele din Port au Prince, a declarat că a băut Coca-Cola în fiecare zi şi a mâncat mici chestii din magazinul alimentar unde lucra ca vânzător. El a povestit că a fost prins sub ruine într-un mic spaţiu în care se putea mişca uşor de la stanga la dreapta.

Presa de senzaţie nu a subliniat însă adevăratul secret al supravieţuirii timp de 11 zile: RUGĂCIUNEA. „Nu am strigat, pur şi simplu m-am rugat!”, a declarat tânărul haitian.

Chiar dacă departamentul de publicitate de la Coca-Cola va exploata la maxim acest eveniment, noi ştim care este adevărul. Viaţa este în mâna lui Dumnezeu, iar Coca-Cola se poate transforma, în circumstanţe extreme, din băutură dăunătoare în componentă a unui kit de supravieţuire!

 
6 comentarii

Scris de pe Ianuarie 24, 2010 în Articole

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Coca-Cola, secretul supravieţuirii?

  1. danut chidon

    Ianuarie 24, 2010 at 22:46

    sa ai stomac, nu gluma !

     
    • emsal

      Ianuarie 24, 2010 at 22:58

      Într-adevăr!

       
  2. Sali Sabri

    Ianuarie 25, 2010 at 00:27

    Am auzit si eu stirea la pro(s)t.v.
    Au spus si faptul ca s-a rugat tot timpul in care a stat acolo, dar mai mult au accentuat ca a baut un bax de coca.cola

    As fi vrut sa scriu un articol cu privire la intamplarea asta, dar mi-ai luat-o inainte🙂

    P.s. sti ce inseamna Emsal in lb turca? (limba mamei mele) inseamna egal/similar/ la fel!

     
    • emsal

      Ianuarie 25, 2010 at 09:46

      Da, Sabri, am căutat într-un dicționar și am aflat ce înseamnă. Dacă citești pagina Despre o să vezi de ce am ales emsal!

       
  3. vasile

    Ianuarie 26, 2010 at 19:23

    Nimic nu poate fi mai minunat sa auzi ca salvatori tai vor fi in curind la tine, dar el nu a fost singur, Dumnezeu a fost cu el si l-a salvat. Rugaciunea lui a fost telefonul mobil spre Dumnezeu. Rugaciunea o faci in limba pe care o stii sau in gind sau cu voce tare, dar cu credinta!

     
    • emsal

      Ianuarie 26, 2010 at 23:13

      Foarte frumos spus!

       
 
