RSS

Sunt milionar!

16 Ian

Este al nu știu câtelea e-mail care mă anunță că sunt milionar. De data asta l-am primit în „limba română”, tradus, probabil, cu Google Translate. Vă las pe voi să descifraţi mesajul şi dacă sunteţi interesaţi de moştenire v-o dau cu toată bucuria!

Din. CHARLES Marbury
NatWest Bank of London
Regatul Unit

charl44410@yahoo.com

Tel: +447024011191

Sunt Dr.CHARLES Marbury De la Harlsden, Nord-Vest Londra, aici, în Anglia. Eu lucrez pentru NatWest Bank Corporation Londra. I-am scris tu de la biroul meu, care va fi de un avantaj imens pentru amandoi. In departamentul meu, fiind asistent manager (Greater London Biroul Regional),
Am descoperit o sumă abandonat de 12..5 milioane dolari SUA dolari (douăsprezece milioane cinci sute de mii UsaDollars) într-un cont care face parte din una dintre clienţii noştri străini Tarziu Mr.Thompson Morrison, cetăţean american, care, din păcate, a pierdut viaţa în accident de avion din Alaska Airlines Flight 261 care a prăbuşit în 31 ianuarie 2000, inclusiv soţia şi fiica numai. Alegerea sa va contactam este stârnit de natura geograpgical de unde vii, în special din cauza sensivity a transaction.and confidenţialitatea aici.
Acum, banca noastra a fost de aşteptare pentru oricare dintre rudele să vină-vă pentru a creanţei, dar nimeni nu a făcut that.I personal nu a avut rezultate la localizarea rudelor timp de 2 ani acum, am să vă ceară consimţământul de a va prezenta ca o rudă / va Beneficiar pentru a decedat, astfel încât veniturile obţinute din acest cont în valoare de 12,5 milioane de dolari poate fi plătită pentru tine. Acest lucru va fi plătită sau în comun în aceste procente, de 50% pentru mine şi de 50% pentru tine. I-au asigurat toate documentele legale necesare, care pot fi folosite pentru a-şi susţine cererea pe care le facem. Tot eu am nevoie este să completaţi numele dumneavoastră de a legaliza ducumentsand-o în instanţa de aici pentru a vă dovedi ca beneficiar legitime. Tot ce am nevoie de acum este cinstit dvs. Co-operation, confidenţialitatea şi de încredere pentru a ena BLE ne-a se vedea, prin această tranzacţie. Eu vă garantează că acest lucru se va executa d sub un regim legitim care vă protejează de orice încălcare a legii.
Te rog, provide eu cu următorul text: după cum am 5 zile să îl rulaţi prin intermediul. detalii va rugam sa este foarte foarte urgent.
1. Numele complet
2. Numărul dvs. de telefon
3. Adresa dvs. de contact.
4. Occupation
5. Vârstă
Având în trecut printr-o căutare metodic, am decis să vă contacteze speranta thatyou vor găsi această propunere interesanta. Vă rugăm pe dumneavoastră de confirmare a acestui mesaj şi care să indice interesul dumneavoastră vă va furniza mai multe informatii. Stradui sa let me know decizia ta, mai degrabă decât k Ţine-mă în aşteptare.
Putem implica o anumită avocati, dacă vă doresc acest lucru.
Răspundeţi la acest; charl44410@yahoo.com
Cu respect,
Dr.Charles Marbury
Tel: +447024011191

 
7 comentarii

Scris de pe Ianuarie 16, 2010 în Articole

 

Etichete: , , , , ,

7 responses to “Sunt milionar!

  1. Catalin

    Martie 19, 2010 at 21:36

    Stie cineva cui sa ma adresez in legatura cu aceste mailuri?

    NATWEST BANK LONDON
    arată detaliile 18 mar. (Acum 1 zi)

    Bună ziua bun prieten,

    Eu sunt domnul Kevin Brown şeful Departamentului de contabilitate audit Nat West Bank Harlsden, Nord-Vest Londra, aici, în Anglia. I-am scris ceva despre o propunere de afaceri care va fi de un imens beneficiu reciproc la ambele dintre noi. In departamentul meu, am descoperit o suma de £ 15 milioane (cincisprezece milioane de lire sterline), într-un cont care face parte din una dintre clienţii noştri străini decedat, un miliardar de afaceri Mogul Tarziu Dl Moises Saba Masri, un evreu din Mexic, care a fost o victima de un accident de elicopter la inceputul acestui an, rezultate la moartea sa şi a membrilor familiei sale. Saba a fost de 47 de ani-vechi. De asemenea, în elicopter, la momentul accidentului a fost soţia lui, Avraham fiul lor (Albert) şi fiica sa-in-law. Pilot a fost, de asemenea, mort.

    Alegerea sa va contactam este stârnit de la natură geografică de unde vii, în special din cauza sensibilităţii tranzacţiei şi confidenţialitatea aici. Acum, banca noastra a fost de aşteptare pentru oricare dintre rudele să vină-vă pentru a creanţei, dar nimeni nu a făcut asta. Eu personal nu au avut succes in a gasi rudele, am să vă ceară consimţământul de a va prezenta ca o rudă / va Beneficiar pentru a decedat, astfel încât veniturile obţinute din acest cont în valoare de 15 milioane Lire poate fi plătită pentru tine.

    Acest lucru va fi plătită sau în comun în aceste procente, 60% pentru mine şi de 40% pentru tine. I-au asigurat toate documentele legale necesare, care pot fi folosite pentru a-şi susţine cererea pe care le facem. Tot eu am nevoie este să completaţi numele dumneavoastră cu privire la documentele şi legaliza-le în instanţa de aici pentru a vă dovedi ca beneficiar legitime. Tot ce am nevoie de acum este cinstit dvs. Co-operation, confidenţialitatea şi de încredere pentru a ne permite a se vedea, prin această tranzacţie. Eu vă garantează că acest lucru va fi executată sub un regim legitim care vă protejează de orice încălcare a legii.

    Te rog, să furnizeze-mi următoarele informaţii, aşa cum am 7 zile pentru a alerga it prin intermediul. Acest lucru este PLEASE foarte urgent.

    1. Numele complet:
    2. Tale directe Mobil:
    3. Adresa dvs. de contact:
    4. Ocupaţia Dvs.:
    5. Your Cetăţenie:
    6. Your Sex / Varsta:

    Având în trecut printr-o căutare metodic, am decis să vă contacteze în speranţa că veţi găsi această propunere interesanta. Vă rugăm pe dumneavoastră de confirmare a acestui mesaj şi care să indice interesul dvs., eu va furniza mai multe informatii. Stradui sa let me know decizia ta, mai degrabă decât Ţine-mă în aşteptare. Mai jos este site-ul pentru accident, http://www.5tjt.com/news/read.asp?Id=5591

    Mulţumindu-vă în aşteptarea pentru un răspuns favorabil.

    Cu respect,
    Dl Kevin Brown

     
  2. emsal

    Martie 22, 2010 at 18:04

    Nu pot să-ți răspund la această întrebare. Dintr-un motiv foarte simplu: nu știu!

     
  3. elena

    Iulie 6, 2010 at 13:45

    Si eu am primit o astfel de scrisoare ,nu stiu ce urmareste cel ce mi-a trimis-o ?
    Spune-mi te rogdaca mai afli ceva despre asta.

     
    • catalin

      Iulie 9, 2010 at 22:18

      Acestea se numesc scrisori nigeriene,este o metoda de frauda prin care ti se cer bani in avans, coduri pin, etc. Eu raspund numai la misto la astfel de mailuri, iti recomand sa faci la fel.

       
      • emsal

        Iulie 10, 2010 at 08:23

        Mulţumesc de sugestie!

         
  4. elena

    Iulie 6, 2010 at 13:46

    Asa o scrisoare am primit si eu . Cine stie mai mult !?

     
    • emsal

      Iulie 6, 2010 at 15:26

      Este doar o metodă ilegală de obținere a datelor personale.

       
 
