RSS

Cât mai câștigă un taximetrist în București

09 Ian

Recunosc. Merg foarte rar la spălătorie. Prefer să-mi spăl mașina în parcare 😦 Astăzi a fost o excepție, a treia de când am Civicul (care a ajuns la venerabila vârstă de 17 ani!). L-am cumpărat doar cu un an în urmă. Dar asta e altă poveste…

În fața mea, un taximetrist vesel și limbut. Fiindcă puteam fi singurul interlocutor pe o rază de 20 de metri pătrați, nea Gigi nu s-a sfiit să intre în vorbă. „Vin să spăl maşina în fiecare zi… Trebuie, altfel mă scot de la comenzi… Sunt clienţi care nu se apropie de taxi dacă-i murdar… Le este silă…” Remarcasem acum vreo două săptămâni că tarifele pe kilometru s-au redus simţitor. L-am întrebat dacă se mai merită să faci taximetrie. „Se merită. Chiar şi cu 1 leu/km, cât o să fie de la 1 februarie. Câştig cam 80-90 de lei pe zi, pe lângă cei 70 pe care trebuie să-i dau la firmă. Foarte puţin faţă de acum un an.”

De ce se face omul taximetrist? „Eram strungar. Şefi. Program. Normă. Stat în picioare. Acum lucrez când vreau şi cât vreau” (aici nu prea l-am crezut).

Cum îşi petrece sărbătorile un taximetrist? „În maşină, normal. I-am dus pe unii la Suceava. Pierduseră avionul. 1.500 de lei în ziua de Crăciun. I-am zis nevestei să meargă singură la prieteni. Asta e!”

Perspective. „Să termin de achitat maşina. Să instalez un airbag şi aer condiţionat…”

 
Comentarii închise la Cât mai câștigă un taximetrist în București

Scris de pe Ianuarie 9, 2010 în Articole

 

Etichete: , , , , , ,

Comentariile nu sunt permise.

 
