RSS

Colindele copilăriei

16 Dec

Sfârșitul lui decembrie era, în copilărie, unul dintre momentele cele mai frumoase ale anului. La biserică, ne pregăteam pentru programul de Crăciun încă din prima săptămână a lunii noiembrie; visam colindele și poeziile, iar în seara de Ajun ocupam cuminți locul dinainte stabilit și așteptam să ne vină rândul să spunem versurile învățate. Era o atmosferă caldă, indiferent de gerul năprasnic de afară! La sfârșitul serbării primeam mult doritele punguțe cu daruri și ne întorceam acasă cu multă bucurie.

Am încercat să-mi reamintesc câteva dintre colindele pe care le cântam în fiecare an. Pe unele le-am redescoperit pe youtube. La altele, nici măcar versurile nu sunt de găsit pe internet (Te bucură, Maria!, Într-o seară-n câmp, E noapte și toată lumea doarme). Sau poate nu știu unde să le caut!

AICI este playlist-ul cu ceea ce am găsit!

 
Un comentariu

Scris de pe Decembrie 16, 2009 în Articole

 

Etichete: , , , ,

One response to “Colindele copilăriei

  1. NicuMeister

    Decembrie 19, 2009 at 15:09

    Sunt doar cu trei ani mai mare decât tine, deci pot spune că suntem din aceeaşi generaţie, am crescut cu aceleaşi colinde învățate la şcoala duminicală. Mulțumim de căutarea colinzilor.

     
 
