RSS

București, 1999-2009

10 Oct

piata universitatii1_LÎn această toamnă se împlinesc 10 ani de când, cu oarecare teamă și emoție, am venit în Capitală. Înainte de a pleca din Moldova Nouă pentru a începe un capitol nou al vieții, am avut certitudinea că Dumnezeu îmi va îndruma pașii (Dar eu mă încred în Tine, Doamne, şi zic: „Tu eşti Dumnezeul meu!”. Soarta mea este în mâna Ta… Ps. 31: 14,15).

Privind în urmă, în acești 10 ani, am văzut multe momente când Mâna Celui Preaînalt a intervenit în mod direct. Am simțit ajutorul, încurajarea, mustrarea Sa în atâtea situații. Am înțeles că nimic nu este posibil fără EL și că nimic nu este imposibil cu EL!


Adi Gliga, Nu pot exista


 
Comentariile sunt închise pentru București, 1999-2009

Scris de pe Octombrie 10, 2009 în Articole

 

Etichete: , ,

Comentariile nu sunt permise.

 
