RSS

John F. MacArthur, despre falsul creștinism evanghelic

25 Sep

_Ev Isus_0001Unul dintre rezultatele cele mai dăunătoare ale decăderii din mişcarea evanghelică din ultima vreme este o Evanghelie care nu izbuteşte să-i confrunte pe oameni cu caracterul real al păcatului lor. Chiar şi cele mai conservatoare biserici produc oameni care trăiesc ca păgânii, deşi susţin că sunt născuţi din nou. Credincioşilor contemporani li s-a spus să nu pună niciodată la îndoială mântuirea cuiva. Dacă cineva declară că s-a încrezut în Cristos ca Mântuitor personal, nimeni nu mai pune în discuţie mărturisirea lui, indiferent câtă neconcordanţă ar exista între felul lui de viaţă şi Cuvântul lui Dumnezeu.

Odată am stat puțină vreme la un coleg pastor care m-a dus la o plimbare cu maşina prin oraşul lui. Am trecut pe lângă un bar mare şi, din întâmplare, am menţionat că arăta neobişnuit.

Da, a spus el, există o întreagă reţea de astfel de baruri în tot oraşul, toate fiind proprietatea unui singur om. El este în clasa mea de şcoală duminicală.”

Am întrebat ce fel de om este, iar pastorul mi-a răspuns: „O, este cât se poate de credincios. Vine în fiecare săptămână la şcoala duminicală.”

Îl deranjează faptul că deţine toate aceste baruri?” l-am întrebat eu.

Am discutat cu el despre aceasta”, mi-a răspuns el. „Însă el este de părere că oamenii cumpără oricum băutură, asa că de ce să n-o cumpere de la el?”

L-am întrebat: „Cum este viaţa lui?”

Ei bine, si-a lăsat soţia si de atunci trăieşte cu o tânără”, mi-a răspuns pastorul. Apoi, după ce eu, fiind uluit, am făcut o pauză de câteva minute, el a adăugat: „Ştii, uneori mi se pare greu să înţeleg cum pot unii creştini să ducă o astfel de viaţă”.

Trebuie să mărturisesc că mie mi se pare greu de înţeles cum poate cineva care îi învaţă pe alţii din Biblie să presupună că un om care trăieşte o viaţă de rebeliune împotriva lui Dumnezeu este creştin numai pentru că se autointitulează astfel.

(Fragment din cartea Evanghelia după Isus, John F. MacArthur Jr., SMR, 1992)

 
Comentarii închise la John F. MacArthur, despre falsul creștinism evanghelic

Scris de pe Septembrie 25, 2009 în Articole

 

Etichete: , , , , , , ,

Comentariile nu sunt permise.

 
