RSS

Îți rămân credincios

16 Iul

Am apreciat profunzimea versurilor grupului Shalom (format acum din Marius A. Moldoveanu și Cristian Mogoșan) încă de la primul album (Arată-mi slava Ta – 1999). Una dintre piesele ceva mai recente, Îți rămân credincios, excelează la capitolul mesaj (nu întâmplător videoclipul a fost realizat la Studio Mesaj (!). Dumnezeu este onorat de credincioșia noastră în vremuri tulburi, când perspectiva nu se întrevede, când cerul este plin de nori, când răspunsurile la rugăciune se lasă îndelung așteptate ( …sufăr aceste lucruri; dar nu mi-e ruşine, căci ştiu în cine am crezut. Şi sunt încredinţat că El are putere să păzească ce I-am încredinţat până în ziua aceea – 2 Timotei 1:12).

 
Comentariile sunt închise pentru Îți rămân credincios

Scris de pe Iulie 16, 2009 în Articole

 

Etichete: , , , ,

Comentariile nu sunt permise.

 
