RSS

„Tati, de ce toți vorbesc de Michael Jackson?”

08 Iul

Foamea de rating a uniformizat, seara trecută, oferta televiziunilor românești, iar OTV-izarea generală s-a dovedit a fi întru totul posibilă! Zappam încercând să găsesc ceva interesant de văzut și de auzit. După câteva minute, băiețelul meu, care abia a împlinit 4 ani, mă întreabă plictisit: „Tati, de ce toți vorbesc de Michael Jackson?”. Răspunsul meu nu cred că l-a ajutat să înțeleagă motivul pentru care atâția oameni mari povestesc de atâtea zile doar despre M.J.

Și mie îmi este greu să pricep isteria și frenezia care au cuprins o lume întreagă la moartea și înmormântarea unui om. Căci dincolo de „megastar”, „rege al muzicii pop”, M.J. a fost și s-a stins ca un simplu om – Oamenilor le este rânduit să moară o singură dată, iar după aceea vine judecata (Evrei 9:27).

Cert este că – așa cum mi-a readus aminte înțeleptul Solomon – gloria și prosperitatea unui om sunt îngăduite tot de Dumnezeu, dar acestea nu îi aduc neapărat și bucuria sau o viață lungă: Este, de pildă, un om căruia i-a dat Dumnezeu avere, bogăţii şi slavă, aşa că nu-i lipseşte nimic din ce-i doreşte sufletul, dar Dumnezeu nu-l lasă să se bucure de ele, ci un străin se bucură de ele… (Eclesiastul 6:2).

Oare M.J. a fost un om fericit?


 
Comentariile sunt închise pentru „Tati, de ce toți vorbesc de Michael Jackson?”

Scris de pe Iulie 8, 2009 în Articole, Evenimente

 

Etichete: , , , , , , , , ,

Comentariile nu sunt permise.

 
